lite av 2011.

tänkte ta och skriva lite om hur året varit.

Januari: Allt började med att jag tillbringade nyårsafton och natten med och hos Emilia.
ibörjan av Januari var det mycket som hände. Jag och Nicklas sa helt hejdå till varandra ( efter 4 år ) så orkade jag inte leva med honom längre, utan istället blev kär i Joakim, som jag blev tillsammans med ganska fort i svängarna där.

Februari: Jag och Joakim tillbringade mycket tid tillsammans. De va även mycket om gymnasieval och sånt i det här svängarna, och jag mådde riktigt dåligt av skolan. Jag böt dayviews för första gången sen jag gjorde den enda jag haft genom alla åren.

Mars: det forsatte rulla på mellan mig och Joakim. - jag va för en gångs skull lycklig igen. inte känt den känslan på flera år. jag och samira började träffas, efter mycket hat och bråk för enbart massa lögner! Drog iväg på skidsemester över en helg med familjen.
De va otroligt mycket bråk i klassen just vid den här tiden också, klasströjorna var på g och mycket var som de inte skulle vara.

April: åkte iväg på isracing med pappa och Joakim. jag fortsatte tillbringa mycket av min tid med joakim, han skaffade körkort och bil. jag började få tillbaka mitt självförtroende mer och mer.
tog årets första dopp i poolen, 13 grader varmt. jag bestämde mig på riktigt för att bli blond igen.

Maj: stressen över balen började mer och mer. sommaren närmade sig och jag och jocke fortsatte hänga ihop rätt mycket.
åkte också ner till Göteborg med klassen. va där över en helg och gick på liseberg och myste galet med klassen.
jag följde med pappa nästan varje tisdag till gubbängen i stockholm för att jobba på speedway, ( började dra igång där i Maj om jag inte har helt fel ) de va mycket bråk med kemtvätten i märsta som inte kunde fixa min klänning, utan total förstörde den.. nästan. gick på bal och de började bli knasigt mellan mig och Joakim.

Juni: jag längtade mer och mer efter sommarlovet och aldrig mer behöva gå tillbaka till Thunmanskolan. åkte iväg till håsjö med pappa. jag började må sämre, hade ingen bra tid i livet där inte. fortsatte åka till speedwayen med pappa varje tisdag. jag sa hejdå till thunman helt och hållet. jag mådde asbra den skolavslutningen! jag fortsatte satsa på att bli blond. jag och jocke fick de sämre och sämre. jag och emma drog på äventyr till björklinge och vattholma.

Juli: jag va nästan blond där. jag och emma umgicks en del i sommarvädret. jag vart riktigt nedstämd och mådde riktigt dåligt. jag och emma tältade vid vängsjön, jag skaffade en 1.20 säng! jag forsatte vara lagom ledsen och depp, satt mest hemma och drog till mitt paradise. fortsatte må dåligt, men bättre ändå. bilen gick sönder uppe i Håsjö. och vi fick ta lånebil hem.

Augusti: hade några bra stunder i början av Augusti. Vi köpte nya bilen Mondeo
jag och jocke slutade nästan att träffas helt. jag och emma lekte en hel del. Världens finaste Ozzie dog. Och jag började i en ny skola. Sjögrenska. livet fick en vändning, eller den skulle få de. träffade nya vänner och vart bra vän med en tjej som heter Beatrice.

September: jag gjorde slut med Joakim. jag mådde sämre än vad jag trodde man kunde göra. jag dog helt och hållet och gjorde inte så mycket annat än att gråta. va mycket med emma efter de, också även Madelene.
Jag och jocke började ändå ett tag att försöka oss på att få ihop de.
Jag vart bra vän med Sofia, Felicia och Beatrice.

Oktober: jag vet inte vad som hände i oktober. jag mådde dåligt stora delar av tiden där. och umgicks mycket med emma. väldigt mycket, också även Beatrice. slutet av oktober tror jag de va då jag sa hejdå till både Beatrice och Joakim. slutade prata med båda två efter dom svek mig grovt.

November: började umgås mer med sanna, sofia och felicia. men vart även mycket bråk där. så vi sa hejdå till Felicia efter mycket skit.

December: mått bättre än bäst! kommit över joakim, kommit över allt skit. blivit en mycket mer social människa och umgåtts mycket med Stefan och raggarna. och är ute oerhört mycket. mår som bäst!








Kommentarer
Postat av: Mickis

GUMMAN det ser ut som om ditt liv har gått

upp och ner hela året.

Men försök att göra det bättre.

Livet leker och allting blir bättre med tiden!

se till att göra detta år till ditt år :D

<3

2011-12-31 @ 12:17:59
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: polarbear

fint skrivet, synd att alla dina förhållanden alltid slutar skit, du förtjänar att va glad utan bekymmer.

radera inte den här bloggen, försök håll dig till samma nu några år så du kan se tillbaka på allt.

en blogg ska va personlig, inte dedikerad till nån kille eller vän, för de kommer å går, you do not.

ska du göra så, så kan du göra en ny blogg som båda skriver i istället för en egen du skriver personligt i :P

2012-01-01 @ 20:25:48
Postat av: jennpenn

tack för tipset!

har min blogg nu, så ska de få vara också!

kul att du läser, lite tråkigt bara att du inte säger vem du är, puss!

2012-01-02 @ 01:09:29
URL: http://jjenniepennie.blogg.se/

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0