fredag kväll. jag älskar helg.

snart fyller jag år! dock så känns det som att man håller på att bli gammal och har för mycket ansvar. kan gärna bli typ 15 igen, fast leva tillsammans med samma person som jag gör nu och ha samma vänner som jag har just nu. ( plus det vänner jag hade från thunmandå hade livet varit perfekt. hehe :) 
 
iaf, dagarna går typ jätte segt, men igår så var jag bara i skolan och gjorde inte så mycket. börjat fundera lite på UF hur våran monter ska se ut, och sånt. idag dock har gått rätt  fort, jag körde på som fan, kände att jag tävlade lite med mig själv, och ja jag tror jag vann mot mig själv! hehe, kändes bra :) 
 
Just nu, gör vi inte ett skit, jag håller på att installera the sims, för jag vill testa det nya spelet - semesterparadis. :D ska bli as spännande och skit kul, förhoppningsvis. hihi. aja, vi hörs senare. skriver från datan så har inga bilder typ, lägger upp från mobilen senare! :)  
 
förresten i onsdags så var jag och älskling och kolla på sängar, bara lite för att kolla vad som fanns, men så hittade vi en billig men bra kvalitet och jätte fin och det var en kontinentalsäng så den är typ as hög så man måste klättra upp i den. men den är skön, så får vi hoppas att det fortsätter så! :) 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

vem älskar inte heeeeelg, bästa som finns :D

Svar: de är så sant! :D
Jennie Åslund

2014-01-17 @ 22:37:24
URL: http://bjoorkander.blogg.se

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0