De händer nog grejer snaaaart!

Hej och hå. Ja jag lever, och ja jag är sämst på att blogga. Men jag har verkligen inget att skriva om, men om ett tag kanske de händer lite här, då jag och rasmus faktiskt letar hus just nu!! Kan ni fatta!? Ett hus, som är bara mitt och rasmus. Helt helt hus, med tomt och ja allt vad man kan önska.. Typ! Vi har bara inte hittat huset med stort de stora H:et ännu. Men vi har ett lite på is för att hinna kolla på iaf två till under en kort liten framtid. Tänk vad häftigt. 

Vi båda två är riktiga landet människor, bo på ett lugnt ställe med liksom inte så mycket grannar men ändå liksom nära mycket.. Åh de är verkligen såååå spännande. Längtar så jag dör. Tänk vårar eget Hem! Aja nog om de.. Livet annars? Jo de rullar på som vanligt. Nu har rasmus äntligen semester och jag har lyckats få ledig nästan hela hans semester. Ja jag behöver de, har jobbat massor den senaste månaden framförallt. Och ja de bara känns skönt att kunna andas ut tillsammans.. 

Jag hoppas för sjutton gubbar att vi fasiken hittar på något, men de tror jag! :D 

Bill&bull

Kommentarer

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0