Jag och rasmus i vårat hem <3

Hej och hå! 
Jag kom precis på att jag heeelt glömt att skriva att jag och Rasmus har numera ett helt eget hem! Där vi redan bor ända från i lördags förra veckan (24/10) hur sjukt är inte detta? 
Och jag som trodde jag skulle vara skiträdd typ hela tiden är så lugn man bara kan vara. 

Det är liksom ett lugn i hela hemmet, sen har jag världens mest fantastiska kille också. Han är bra min Rasmus! Han gör mig så lugn. Och jag är så glad att vi nu bor tillsammans Påriktigt! För ja, vi har bott tillsammans i 3 år och några månader men nu är de på riktigt!! 

Hallen, denna del gillar jag sååååmycket! Dock gör de sig inte så rättvist på bilden, men ändå. 


Kommentarer

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0