Måndagmorgon

Nu börjar vecka 2 på mitt nya jobb. Och ja de känns super bra! Har fortfarande introveckor vilket känns otroligt skönt faktiskt. Det är Så mycket att lära sig. 

Annars i helgen har vi tagit de lugnt, vart en snabbis på ikea igår och grabbarna fick köra gocart. Snacka om att de blir som barn såfort de får köra gocart och/eller cross.. Haha herregud.. Balder tycker dock inte de är lika roligt 😉

Annars så åker ju balder med Rasmus om dagarna nu, i lastbilen. Vilket tydligen också går Sjuktbra. Tänk vilken lättnad.. Annars vet jag inte vad vi skulle göra! Tänk paniken ifall de inte hade funkat 😩 då hade man ju fått tänka om och jag vet inte vad.. Men de är superskönt! 
Hemma är han fortfaranden antingen ett stort monster eller jätte mysig! Han har tom börjat somna i våran säng!? När blev han så lugn??? 

Kommentarer

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0