Vardagen är så fin

Hej igen käre blogg.. 
Måste ju uppdatera vardagen lite, för de är så fantastiskt roligt allting just nu, även fast man känner sig trött och inland förbannad så är livet jäkligt bra ändå. 

Vi börjar med uppdatering om Balder. Han är världens lugnaste tills monstert inom han kommer fram. Haha han kan vara riktigt jävla jobbig imellan åt. Och man vill typ slänga ut han ifårn huset ( skämt å sido ) annars är han världens bästa. Och han börjar bli så jäkla fin. Världens finaste. I måndags fick han testa på sin framtida vardag, genom att åka med Rasmus en heldag. Vilket hade gått jättebra! Han tycker de är kul och intressant och bara åker med och sover och är nyfiken. Så de är sjukt kul! 🙂 våran bästa kille ❤️
Vi kämpar även varje dag med massa vardagskomandon, och han är superduktig när han väl vill ;) haha nej men de är skönt att ha en hund och ras som är sammarbetsvillig även fast vi har en otroligt lång väg kvar.. 
Sen är de så även att vi igår började med ett nytt foder så han kan växa på sig som han ska, ( inget direkt fel på fodret vi haft, men han är värd något bättre och dyrare ) så vi får se hur de går med detta.. Han är ju ingen kräsen hund 😉

Annars livet i sig är också underbart, vi har fått upp staket runt tomten, insynsskydd runt poolen och i förrgår hämtade vi utemöbler, poolen är igång och vi försöker få ordning på värdena. Men de blir bra 😀 jag har även fått ett nytt jobb. Och vet ni vad? Det har aldrig känts så läskigt men roligt med något liknande. För.. När jag gick på hundledigt så var mitt mål att jag skulle ha ett nytt jobb innan första Juni! Och gissa vad? 30/5 skrev jag på papprena på mitt nya jobb! Fan vad bra jag är. De känns så kul! Nu är de bara att ge järnet och kämpa på hela sommaren. De ska bli sååååå roligt 🤗

Sen ser jag super mycket fram emot v27, då drar jag & Balder med min fam till sommarstället! Så mys!! 


Kommentarer

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0