V. 41 ( 40+1 )

Okej. Nu är det BF +1. Beräknat datum var igår, 23 Januari, min födelsedag. 
Men fortfarande ingen bebis. Och jag tror inte det är på g ännu. Men vem vet? 
 
Jag förstår verkligen frustrationen gravida känner när man går över tiden. Dagarna tar aldrig slut och man bara står och stampar på SAMMA ställe hela tiden. Jag har egentligen tyckt att graviditeten har gått sjukt fort, fram till ungefär V 30, då stannade det av. Tröttheten tog livet av mig och det kändes så långt bort. Men idag när jag har gått över 1 dag, då känns det ÄNNU längre bort... :( 
 


 
jodå, trött hela tiden! Vill bara sova och inte göra någonting annat. Kroppen känns tung och känns som magen är uppe i halsen hela tiden! heheh.. Annars så mår jag rätt bra. Har inte direkt ont i kroppen, utan mer att det är tungt. Har tryck och ont långt ner i ryggen imellanåt. Men annars mår jag som sagt ganska okej. Det är mer psyket som har det jobbigt. För just nu känns ALLT jobbigt, men det har mest att göra med tröttheten också.. 
 
Nu längtar vi bara ihjäl oss efter Bebis. Både din Mamma och Pappa vill att du ska vara här NUUU! Så komsikomsi. 

Kommentarer

Till för att kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser detta! )

vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0